toznowuja, Z tego co się orientuje to benzyna ma inną średnice drążka.Nie pamiętam jaką mamy w dieslach ale możesz sobie zmierzyć i potem poszukać.Gałek jest od wyboru do koloru.Są oryginalne z VAG-a jak i uniwersalne.Rzecz gustu.
Witam.klima mi nie działa jak powinna.błąd 229-za małe ciśnienie czynnika.Pojechałem na warsztat klima okazało się pusta.napuścili powietrza,potem czynnika dobili do pełna.Zawory szczelne.auto pochodziło 30 minut i po chwili już był chłód.Gość twierdzi ze nie może być duża dziura,tylko jak już mała kazał pojeździć 2 tygodnie.Sprawdzał że poprzednio wszystko było obryzgane czynnikiem,teraz nie widać.Auto po paru dniach klima działa nadal znowu słabo.zrobiłem test klimy ręcznie 0E5 02h.O co chodzi?Co mam tym głupkom na warsztacie powiedzieć http://forum.octaviaclub.pl/template...con/icon10.gif
dali tą lampą i nic w poniedziałek jadę tam.Po naładowaniu l
klimy do pełna po chwili było tak zimno że aż miło.musi gdzieś spier...ać.tylko nie mogą oni to .
byłem znowu bo kazali pojeździć 3 tygodnie.Sprawdzili lampą i nic żadnych nowych śladów.Klima była załadowana pełna 500 g.Potem jeden kumaty mechanik wyjął zbiornik z olejem który mi z czynnikiem nabili.Posmarował ręke i kazał sprawdzić drugiemu lampą.Miał fosforyzować a tu nic. Zjadowiłem się, ale oni twierdzą że ten to nie ich wina bo poprzeni to miał mocny kontrast.Pytali czy nabijać.Płaciłem na lewo i się zgodziłem.Teraz każdy inny od klimy chce znowu nabijać do pełna i dawać mocny kontrast 168 zł.I co ja mam zrobić znowu kasa?Jak to ogarnąć nie wydając mnóstwo kasy?Wiem że wyciek jest na pewno i juz następnego dnia po nabiciu już słabo chłodziło.Niech ktoś coś poradzi
Kolego poproś by napełnili układ azotem i musi sie pojawić nieszczelność, 20 barów iśnienia pokaże gdzie jest nieszczelność tylko absolutnie nie uruchamiaj klimy gdy układ będzie napełniony azotem bo zrobi jedną wielką dziurę.
I jak ostatecznie zakończyła się sprawa klimy i serwisu,co wymieniałeś i co było przyczyną takiego stanu? Koniecznie daj znać bo to pozwoli na diagnozę także w przyszłości innym Użytkownikom na forum.
Na razie nabili nie widzą wycieku.Czekam, ale mało mam cierpliwości.Tak mi się zdaje że słabo chłodzi.Mam pytanie czy ktoś ma wartości w wartościach mierzonych climatronika? chodzi o ciśnienia i wartości bloków w grupach.Ja ma po angielsku i to jeszcze w skrótach.Czy ktoś ma po polsku i prześle?Potrzebne aby porównać.
Mam pytanie czy ktoś ma wartości w wartościach mierzonych climatronika? chodzi o ciśnienia i wartości bloków w grupach.Ja ma po angielsku i to jeszcze w skrótach.Czy ktoś ma po polsku i prześle?Potrzebne aby porównać.
ok.Dzięki.u mnie mam wrażenie że raz działa, a raz nie.Błędów brak.Nie mogę wykonać testu testu limy.Nie chcę się włączyć.Może ma ktoś jeszcze opis bloków po polskiemu? :diabelski_usmiech
wasermann, jaka była temperatura na dworze? Klima działa powyżej 3 stopni.
[ Dodano: Czw 03 Kwi, 14 08:14 ]
Sprawdzanie temperatury mocy chłodzenia
1. Zmierzyć temperaturę otoczenia.
2. Zamknąć maskę silnika, szyby boczne i dach przesuwny.
3. Otworzyć wszystkie kratki nawiewu powietrza.
4. Rozdział powietrza ustawić w położenie nadmuchu na wprost.
Umieścić termometr / sondę (może być taki samochodowy marketowy z sondą na kablu) co najmniej 20 mm wgłąb środkowej kratki nawiewu.
5. Uruchomić silnik
6. Włączyć klimatyzację i ustawić na maksymalne chłodzenie
7. Prędkość obrotową silnika zwiększyć do 2000 obr./min i utrzymać
Po 5 minutach analiza:
A - Temperatura powietrza wylatującego z kratek nawiewu
B - Temperatura otoczenia
C - Dopuszczalny zakres tolerancji
Nie odzywałem się długo bo cały czas sprawdzam.Byłem u tych od klimy gdzieś w lutym nabili mi do pełna i kontrast.Pojeździłem tydzień i nie ma wycieku tak stwierdzili,ciśnienie w normie. kazali przyjechać jak będzie cieplej.Błędu w vagu 229 nie było.Zrobiło się cieplej i co chłodu ni ma....Jak podpinam vaga a błąd 229 jest. i nie da się skasować bo nie ma w klimie czynnika. Jadę do nich a oni nie widzą wycieku :twisted: Nabili klimę jeszcze raz i dodali 5% więcej kontrastu.Mam przyjechać za kilka dni.Normalnie ręce opadają a tonie Mietek z garażu. Czekam...Po podłączeniu do kompa błąd 229 się kasuje, klima chłodzi jak nowa. Gdzie może być wyciek że nie widzą a mieli zobaczyć?
Teraz na obrotach biegu jałowego mam klimę na max siłe i ciśnienie w gr 3 poz. 1 to 12.6 bar.Gdy obroty silnika dam na 1500 obr to ciśnienie wzrasta do 14 bar. Ponawiam gdzie może być wyciek gdzie nie widzą oni?
Byłem dziś na sprawdzeniu.był inny gość twierdzi że widać wyciek na filtrze osuszaczu gdzieś przy przewodach na uszczelkach.Tak naprawdę się nie znam bo to moja pierwsza klima.Twierdzi ze kontrast był większy i to zobaczył i to jest napewno. Filtr 106 zł.Zobaczymy :?:
Komentarz